Jaunumi un noderīga informācija esošajiem un topošajiem uzņēmējiem.
SEO nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, un tas ir process, ko izmanto, lai optimizētu vietnes tehnisko konfigurāciju, satura atbilstību un saišu popularitāti, lai tās lapas varētu kļūt viegli atrodamas, atbilstošākas un populārākas lietotāju meklēšanas vaicājumiem, kā rezultātā meklētājprogrammas tās sakārtotu labāk.
Meklētājprogrammas iesaka veikt SEO pasākumus, kas sniedz labumu gan lietotāju meklēšanas pieredzei, piedāvājot saturu, kas atbilst lietotāju meklēšanas vajadzībām. Tas ietver atbilstošu atslēgvārdu izmantošanu nosaukumos, metaaprakstos un virsrakstos (H1), ietverot aprakstošus URL ar atslēgvārdiem, nevis skaitļu virknēm, un shēmas iezīmēšanu, lai norādītu lapas satura nozīmi, kā arī citas SEO paraugprakses.
Meklētājprogrammas palīdz cilvēkiem atrast to, ko viņi meklē tiešsaistē. Neatkarīgi no tā, vai meklējat produktu, meklējat restorānu vai rezervējat atvaļinājumu, meklētājprogrammas ir izplatīts sākumpunkts, kad nepieciešama informācija. Uzņēmumu īpašniekiem tie piedāvā vērtīgu iespēju novirzīt atbilstošus apmeklētājus uz jūsu vietni.
Meklētājprogrammu optimizācija (SEO) ir prakse, kurā jūsu vietne tiek orientēta uz augstāku vietu meklētājprogrammas rezultātu lapā (SERP), lai jūs iegūtu lielāku apmekētāju skaitu. Mērķis parasti ir ieņemt vietu Google rezultātu pirmajā lapā meklēšanas vienumiem, kas jūsu mērķauditorijai nozīmē visvairāk. Tātad SEO ir vienlīdz svarīga jūsu auditorijas vēlmju un vajadzību izpratne, kā arī vietnes konfigurēšanas tehniskais raksturs.
Meklētājprogrammas nodrošina rezultātus jebkuram lietotāja ievadītajam meklēšanas vaicājumam. Lai to izdarītu, viņi apseko un "izprot" plašo vietņu tīklu, kas veido tīmekli. Viņi izmanto izsmalcinātu algoritmu, kas nosaka, kādus rezultātus rādīt katram meklēšanas vaicājumam.
Daudziem cilvēkiem termins “meklētājprogramma” ir sinonīms vārdam Google, kuram pieder aptuveni 92% no pasaules meklētājprogrammu tirgus. Tā kā Google ir dominējošā meklētājprogramma, SEO parasti griežas ap to, kas vislabāk darbojas Google. Ir noderīgi skaidri saprast, kā Google darbojas un kāpēc.
Google ir izstrādāta, lai nodrošinātu vislabāko meklēšanas pieredzi saviem lietotājiem vai meklētājiem. Tas nozīmē, ka pēc iespējas ātrāk tiek nodrošināti visatbilstošākie rezultāti.
Divi meklēšanas pieredzes galvenie elementi ir meklēšanas vienums (lietotāja ievade) un meklēšanas rezultāti (izvade).
Pieņemsim, ka meklējat “SIA IT ZONE”. Tas ir skaidrs, nepārprotams meklējums. Google saprot, ko jūs lūdzat, un nodrošina noderīgu lapu kā labāko dabisko rezultātu — SIA IT ZONE pašu lapu ar šādu nosaukumu.
No Google viedokļa šis ir ļoti labs meklēšanas rezultāts un pozitīva lietotāja pieredze, jo, visticamāk, lietotājs noklikšķinās uz augstākā rezultāta un būs apmierināts ar rezultātu.
Mājaslapas izveides cenu sastāda vairāki faktori: mājaslapā nepieciešamās funkcijas, tās apmērs, sarežģītība, vizuālo failu izveide u.c. tādēļ vienu cenu minēt ir neiespējami. Cenas aprēķins tiek veikts katram projektam individuāli pēc pirmās sarunas, kur klients ir izstāstījis savas vēlmes un vajadzības. Cenu robežas ir vidēji 1000-3000€ par projektu.
Pilnas mājaslapas izveides termiņš vidēji ir 3-6 nedēļas. Precīzs aprēķins par izveidi tiek veikts pēc pirmās sarunas ar klientu, kad tiek saprasts projekta apmērs.
Ir jābūt gatavam veltīt laiku, lai sagatavotu visu nepieciešamo mājaslapas saturam (teksts, attēli, logo u.c.). Proti, sākumā būs jāvelta vairāk laiks. Kad mēs būsim saņēmuši visu nepieciešamo saturam, tad jums būs jāvelta laiks mājaslapas izveides posmu apstiprināšanai, kas būs krietni īsāks laika posms kā satura gatavošana.
Mājaslapas tekstus parasti sagatavo klients, aizpildot vadlīniju jautājumus. Tomēr, ja nejūtaties pārliecināts teksta rakstīšanas prasmēs, ir iespēja pieaicināt “copy writer”, kas tekstu izrediģēs vai uzrakstīs jūsu vietā.