Jaunumi un noderīga informācija esošajiem un topošajiem uzņēmējiem.
Ja jūsu uzņēmums ir sasniedzis tik daudz bez mājas lapas, jums varētu rasties jautājums: vai manam uzņēmumam ir nepieciešama mājas lapa? Kāda jēga, ja mans bizness jau ir veiksmīgs bez tā?
Īsā atbilde ir tāda, ka nekad nav bijis labāks vai svarīgāks laiks, lai ieguldītu sava uzņēmuma tīmekļa vietnē. Tīmekļa vietne piedāvā plašu priekšrocību klāstu maziem uzņēmumiem, un lielākā daļa šo priekšrocību gadu no gada pieaug eksponenciāli, tāpat kā pats internets.
Neesat pārliecināts? Mēs esam apkopojuši desmit no lielākajām priekšrocībām, ko jūsu mazais uzņēmums var gūt no pat vienkāršas vietnes.
84% mūsdienu patērētāju domā, ka tīmekļa vietne padara jūsu biznesu uzticamāku nekā uzņēmumi, kuriem ir tikai sociālo mediju profili. Jūsu vietne ir arī lieliska vieta, kur parādīt visus jūsu uzņēmuma profesionālos sertifikātus vai balvas.
Turklāt, izmantojot savu vietni, varat izveidot zīmola e-pasta adresi (piem., [email protected]), kas visai jūsu sarakstei piešķir profesionalitātes līmeni, it īpaši, ja līdz šim esat izmantojis personīgo e-pasta adresi, lai veiktu uzņēmējdarbību. Turklāt daži e-pasta mārketinga rīki vairs neļauj lietotājiem sūtīt e-pastus no personīgām adresēm. Tas nozīmē, ka, ja vēlaties izmantot e-pasta mārketinga sniegtās priekšrocības, jums būs nepieciešams uzņēmuma e-pasta konts.
Jūs varat būt apmierināts ar pašreizējo sava uzņēmuma lielumu, taču katrs uzņēmums piedzīvo klientu apgrozījumu. Lai veicinātu turpmākus panākumus, jums ir jāpiesaista jauni klienti, un viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir padarīt sevi redzamāku Google tīklā. Sociālo mediju tīkli tiek indeksēti Google tīklā, un sociālo mediju ziņas var atrast, izmantojot meklētājprogrammu, taču jūsu uzņēmuma sniedz piekļuvi daudziem citiem meklētājprogrammu optimizācijas (SEO) rīkiem un stratēģijām. Un SEO ir atslēga, lai jūsu uzņēmums parādītos Google pirmajā lapā.
Frāze “SEO optimizācija” varētu būt biedējoša, taču praksē tā ir diezgan vienkārša. Atslēgvārdu izpētes rīkā ievadāt ar jūsu uzņēmumu saistītus vārdus un frāzes, noskaidrojat, kuri no tiem saņem vislielāko plūsmu Google tīklā, un pēc tam veidojat saturu, pamatojoties uz šīm frāzēm. Parasti katra satura daļa ir jākoncentrē uz citu atslēgvārdu, lai, pieaugot satura sarakstam, jūsu vietne varētu tikt atrasta pēc vairākiem atslēgvārdiem.
Jūs varat parādīt saviem potenciālajiem klientiem, ko viņi iegūs, strādājot ar jums, savā mājaslapā rādot augstas kvalitātes fotoattēlus.
Varat arī izmantot savas vietnes dizainu kopā ar piedāvātajiem attēliem, lai sniegtu cilvēkiem priekšstatu par to, kāda ir sajūta, ievadot jūsu fizisko atrašanās vietu. Tas darbojas īpaši labi, ja jūsu zīmols ir cieši saistīts ar jūsu atrašanās vietas “sajūtu”.
Tīmekļa vietne ir lieliska vieta, kur padarīt jūsu kontaktinformāciju viegli pieejamu potenciālajiem klientiem. Jūs pat varat publicēt savu kontaktinformāciju galvenē vai kājenē, lai tā būtu redzama katrā lapā. vai vienkārši izveidot saziņas veidlapu, kas var aizsargāt jūsu uzņēmuma e-pastu no surogātpasta.
No 2021. gada 71% mazo uzņēmumu ir tīmekļa vietnes, un 81% klientu pirms pirkuma tos izpēta. Citiem vārdiem sakot, ja jūsu konkurentiem ir mājas lapa, bet jums nē, šiem konkurentiem ir daudz lielāka iespēja iegūt šo klientu nekā jums.
Vietnes izveide sniedz jums vietu, kur dalīties ar jūsu uzņēmuma būtību, noteikt savu lomu šajā nozarē un sazināties ar klientiem, kuriem jūs esat vajadzīgs.
2021. gada janvārī internetu izmantoja gandrīz 4,66 miljardi cilvēku (59,5% no pasaules iedzīvotājiem). Daudzās valstīs šis skaitlis ir daudz lielāks. Piemēram, ASV vairāk nekā 90% cilvēku ir tiešsaistē.
Bez tīmekļa vietnes jūsu bizness šiem cilvēkiem ir neredzams. Kad mēs virzāmies tālāk uz digitālo laikmetu, jūsu bizness kļūs neredzams ikvienam, ja vien neieguldīsit tīmekļa vietnē.
Tāpēc, lai saglabātu konkurētspēju šajā arvien digitālākajā pasaulē, jūsu uzņēmumam ir jākļūst tiešsaistē.
Mājaslapas izveides cenu sastāda vairāki faktori: mājaslapā nepieciešamās funkcijas, tās apmērs, sarežģītība, vizuālo failu izveide u.c. tādēļ vienu cenu minēt ir neiespējami. Cenas aprēķins tiek veikts katram projektam individuāli pēc pirmās sarunas, kur klients ir izstāstījis savas vēlmes un vajadzības. Cenu robežas ir vidēji 1000-3000€ par projektu.
Pilnas mājaslapas izveides termiņš vidēji ir 3-6 nedēļas. Precīzs aprēķins par izveidi tiek veikts pēc pirmās sarunas ar klientu, kad tiek saprasts projekta apmērs.
Ir jābūt gatavam veltīt laiku, lai sagatavotu visu nepieciešamo mājaslapas saturam (teksts, attēli, logo u.c.). Proti, sākumā būs jāvelta vairāk laiks. Kad mēs būsim saņēmuši visu nepieciešamo saturam, tad jums būs jāvelta laiks mājaslapas izveides posmu apstiprināšanai, kas būs krietni īsāks laika posms kā satura gatavošana.
Mājaslapas tekstus parasti sagatavo klients, aizpildot vadlīniju jautājumus. Tomēr, ja nejūtaties pārliecināts teksta rakstīšanas prasmēs, ir iespēja pieaicināt “copy writer”, kas tekstu izrediģēs vai uzrakstīs jūsu vietā.